Hellu!

Hej bloggen! Ja, jag har varit inaktiv....
Den 9-11/4 var jag på uppcon!<3 Det var jätte kul c: <3. Fick massa nya vänner ;D<3
Sedan måndagen den 12/4 precis efter uppcon så åkte jag till pappa och praoade på hans studio "svea tatto".
Det var ganska kul c: för jag fick vara med Alex och Tim från uppcon på onsdagen <3! Sakna!!!!

Onsdagen den 21/4 så hade 8:a musik café som jag och några polare gick på XD. Det var as ku och vi bestämde att vi skulle synas igen på lördag XD.
Och nu i lördags den 24/4 så kom Kakan, snusmumriken, ajumi, allen, raghda, och hachiko hem till mig c:
Vi lekte saning elr konka XD. Det var kul. Tills jag slog i huvudet... Så nu har jag en vacker bula på huvudet som gör ont <3. OCH! Olivia kom hem till sverige då! <3
Btw, jag och kakan firade 2 månader på lördagen också <3<3<3.

Och idag så gick jag hem till Allen och lekte med henne c: <3.
Jag duschade innan jag drog till henne och det är ett helvete att borsta håret när man har en bula D:

Haha, jag mailade min rektor idag och frågade om min polare kunde kma till min skola imorn och hon (rektorn) sa att det var bra att jag frågade henne c: och att det var ok att hon kmr <3.

Aja, ha en fortsatt trevlig kväll alla där ute <3. Byebee<3

Kommentarer
Postat av: hachiko

vaddå att du skriver hej bloggen ? XD börjar tänka på ''fjortiwsar'' som bah hiiij bloggeen <3<3<3<3 XD



tönt XD

2010-04-28 @ 18:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0