Jordgubbste är gott!

Den närmaste månaden har det hänt ganska mycket.
Jag har fått ärva en snygg hatt av min döda gammel mormor Momma som jag saknar oerhört mycket!
Sedan har jag börjat med p-piller som gör mig grymt illa-mående.. Men det släpper lite då och då :)
Jag har också haft det härligt med Viking <3

Sedan har jag och en kompis tagit en massa psykiska test på internet som vissar att jag lider av panikångest (stämmer jävligt bra) och att h*n lider av asperger :)

Sedan har jag varit sjuk i två veckor nu, och det börjar gå mig på nerverna eftersom jag vill ut ur mitt hus och vara social igen! Klarar inte av att vara hemma länge till!!
Dessutom är det jul snart. Den 22/12 ska jag och några kompisar gå och fika i sthlm :)
Det ska bli jätte trevligt! Då ska vi dela ut julklapparna som vi har köpt till varandra :)
Den 20 ska jag och Pontus julhanlda (eftersom jag inte har köpt något till någon än).
Vet precis vad jag ska köpa till, Allen, Olivia, Tilda, Jenny och Elinor.

För två veckor sedan var jag, min lillasyster och våran kusin Colin hemma hos våran moster Sara, vi åt pannkakor, pepparkakor och kollade på film :)
Vi hade det jätte trevligt< 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0