INAKTIVA JÄVLEN SKRIVER!

Tja! Nu ska den inaktiva jävlen skriva!!!<3
För er som inte vet så dumpade jag min kille förra veckan.. Jippi..
Firade midsommar hemma hos Natsu på hennes land! Drack lite ditten och datten ;D.
[Dansa är kul, men jag föredrar att SUPA!]

I trosdag så drog jag, jiggu, becca och ajumi till plattan. Vi skulle träffa lite folk från UC.
När vi står där på plattan så sitter Fredrik(mitt ex) och hans nya tjej på Muren intill plattan.
Så fort jag vände huvudet mot deras håll (för att fråga min polare en sak som stod bakom mig) så började han grov hångla med henne. Haha, och det som var roligt var att han bara hånglade med henne när jag vände mig åt deras håll XD.
Hehe, då var jag lite elak och stod och dansade med becca ;D. Helt plötsligt så försvann dem! Och en min senare så går han och hans tjej förbi oss och ställer sig typ tre meter bort! Alltså WTF o: XD.

Fredag till lördag så sov Ajumi och fluff hos mig ;D. Vi låg och snackade till 3.. Sedan på lördagen så drog vi till sthlm på cosplay träff. Det var inte många som kom.. Typ bara 8 st. Trist.
Köpte två linnen på Weekday medans jag var i sthlm ;D.
Ett hellvitt och ett vitt med en enhörning på med texten "Lost reward" <3.

Lördag till söndag så sov jiggu hos mig ;D. Vi kollade på film (spermaharen) och åt en massa chips<3.
Hehe, vi satt och lyssnade på Jospressen <3.
Idag så bade jim och jiggu i min pool. Jag satt och kollade på för jag ville inte bada <3.
Hehe, senare nu för någon timme sedan så plockade jag ogräs med mamma.. Hittade en död fågel som låg tre cm från min fot :C. Äckligt!

Kommentarer
Postat av: Natsu

Det var kul på midsommar önskar bara att det fanns någon cider ;D fast öl går ju också bra xD



Jag har försökt att få tag i dig!

2010-07-31 @ 14:16:48
URL: http://tejpbiten.blogg.se/
Postat av: Ajumi

Hehe :'3

det var kul, måste sova över oftare jue!

2010-10-07 @ 22:39:07
URL: http://ajumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0