DAGEN!

JIPPI! Ska till docktorn imorn för min magvärk.. Samtidigt ska vi kolla upp mina CP fötter<3.
Så slipper skolan i typ 1-2 timmar<3.

Idag var man uppe i sthlm med klassen. Hade temadag..
Gick på ett museum som jag har varit på typ 3 ggr innan (A). Kul.
Påvägen till museumet så stannade Urban (min mentor) typ varannan min för att säga något i stil med "Titta! Detta är en polisbil c:." elr "Nu går vi under en bro. Kmr ni ihåg vad detta kallades? N..N-I-T..?" D:
Slutade 13 :'D!!!! Så jag och Hachiko hoppade runt i sthlm och provade söta kläder!! Hittade en orange SUPER KORT kjol! Jag passade faktiskt i den o: o:! Men har tyvärr inga pengar så kan inte köpa den..
Hehe, har nya fina skor nu<3. Vita! Så att jag får kladda ner dem<3.
Jag ska låta några skriva något gulligt till mig på dem<3.

Sen nu för typ en timme sen så cutade jag sönder mitt lillfinger med en tofs som gick sönder i min hand. Det började blöda så jag fick plåstra om det XD.
Lyckat..

Men aja. Ha det gött så länge<3!!!!!
MVH// AKi-SAMA (*V*)/

Kommentarer
Postat av: Natsu

Hatar museum besök, för man går till samma hela tiden, lärare har för dålig fantasi :<

2010-07-31 @ 14:19:02
URL: http://tejpbiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0