Min mage :c

Jag dissade skolan idag.. Har så jävla ont i magen! Har haft det sen igår kväll...
Det är sååå typiskt att jag ska må dåligt idag! För idag skulle jag vara med min fru, fluff och ajumi på en dubbel dejt!
Jag blir så ledsen, så ledsen...
Mamma ringde dr och de sa att de skulle boka en tid till mig som är om TVÅ VECKOR! D:
Jippi... Så jag ska till dr om två veckor för min mystiska magvärk.

Min helg var någorlunda bättre än min måndag.
På fredagen så var jag med några kompisar hemma hos mig. Min fru kunde inte kma för det var lan i hans skola då...
På lördagen var jag med Natsu, ajumi och fluff. Senare när Natsu hade gått så som min älskade fru<3<3<3<3.
Då blev jag en massa happyface <3! Vi kollade på the ring och kvarteret skatan (a). Min älsakde fru gick hem runt 23 <3.
Och på söndagen så åkte jag till min kusin Colin som blev 7 år. Han fick en ny cykel :D. Jag filmade honom när han cyklade, han var så stolt över den <3. Senare på kvällen när jag hade kmt hem så drog jag till ajumi och kollade fringe(?). Osäker på stavningen... men men XD.

Aja, ha en fortsatt trevlig dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0