Min tyska XD

Jag praktiserade på svea tattoo. Jag tog tåget dit och gick vilse...
Min praktik pågick mellan klockan 12 till 18.
Mina uppgifter var: tvätta tuber, handla olika saker, skura, städa, sätta upp affischer.
På torsdagen så gick jag och emelie runt i stockholm och satte upp affischer.
Det var kul (^ o ^) /.
Någon gång varje dag så satt jag på en stol och gjorde absolut ingenting. För det fanns inget att göra..
Min pappa kom förbi lite då och då och kollade hur det gick för både mig och Erica (hans fru).
Detta var min praktik!  =

Ich übte auf Svea tattoo. Ich nahm den Zug dort und habe mich verlaufen ...
Meine Praxis ging von 12 Uhr bis 18 Uhr.
Meine Aufgaben waren: Waschen Sie die Röhrchen, verschiedene Dinge zu kaufen, Wäsche, Reinigung, das Aufstellen von Plakaten.
Am Donnerstag ging ich und Emelie etwa in Stockholm, und Anbringung von Plakaten.
Es hat Spaß gemacht (^ o ^) /.
An einem gewissen Punkt, damit ich jeden Tag auf einem Stuhl saß und tat gar nichts. Denn es gab nichts zu tun ..
Mein Vater kam einmal in eine Weile und sah, was passiert ist, um mich und Erica (seine Frau).
Dies war meine Erfahrung!  =

JAG in praktiserade Svea tatuering. JAG ihop Tåget dit OCH Gick Vils ...
Min praktiskt pågick Mellan klockan 12 till 18.
Mina var Uppgift: tvätta tuber, bedömning Olika massakern, Skura, STADA, Saetta Uppdragsgivare Upp.
In Torsdag sa Jag och emelie Gick runt service i Stockholm OCH Upp Uppdragsgivare rik.
DET var kul (^ o ^) /.
Varje gäng Någon Dag sa JAG in en stol OCH trött gjorde Ingenting absolut. För Att DET Inget Fanns Gora ..
Min pappa KOM förbi lite da OCH da OCH HUR DET kollade Gick för MIG Erica OCH bada (Hans fru).
Detta var min praktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0