VALBORG!

Hej bloggen!
Igår så blev Fluff och Ajumi ett par <3. Grattis på er <3<3!

Ja, min gårdag.. Den började med att det var skola 08.00 som vanligt, för att min lärare inte vill ge oss sov morgon.. INTE ENS PÅ VALBORG!
Sedan drog jag oc klassen till tomtits (a). Där skulle vi göra något experiment och jag och Hachiko gjorde "Limmis" XD.
Senare när vi slutade skolan 13.30 så drog jag hem till mig med några polare som jag skulle fira valborg med <3.
Drygt 22.10 drog jag och min fru hem <3. Han skulle sova över hos mig<3<3<3<3<3.
När vi kom hem så satte vi oss framför tv:n och kollade på zorro med Alphons (a).
Haha, vi somnade vid 1 XD. Och jag vaknade 08.55 av att min vänster arm hade domnat bort D:

Kommentarer
Postat av: Ajumi

<3

2010-10-07 @ 22:38:18
URL: http://ajumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0