Tja, tja.

Jag har varit grymt inaktiv jag vet<3.
Aja, Den senaste tiden har jag börjat nian... Haft prao som jag inte gick på eftersom jag var sjuk :), bråkat lite, firat Elliots 1 års dag, fått en silkipil, blivit kär, träffat Viking och varit på underbart musik café!

I fredags drog jag och Olivia ner på stan och köpte halloween kostymer/cosplay. Olivia köpte en Spiderman dräkt och jag köpte en ko dräkt med affro XD. (skit snyggt)
Efter att vi köpte dräkterna så drog vi och åt (först åt Olivia sushi och sedan åt jag på donken).
Efter stan så sov Olivia över, vi prövade våra underbara dräkter!<3

På lördagen drog jag, Olivia, Ajumi och Fluff upp till sthlm. I sthlm träffade vi Viking och han och Fluff köpte en varsin tröja medans Ajumi köpte linser och strumpor :).
Det enda som jag och Olivia köpte var dricka... Men det funkade det med ;).
Senare på eftermiddagen så bestämde de sig för att åka hem, förutom jag eftersom jag tänkte sova hos Viking ;$.
Vi spelade (rättare sagt han) sitt nya konstiga spel som jag har glömt vad det heter..
Sedan hade vi det jätte mysig och det slutade med att vi nästan hade sex o:
HELT OTROLIGT!

Och nu på söndagen så åkte jag och Viking in till cetralen tsm eftersom han skulle till sin kompis i Uppsala. Men det visade sig att han inte hade tillräkligt pengar för att åka tur&retur.. Så han viste inte rikigt vad han skulle göra, så jag var elak och sa hejdå eftersom mitt åg skulle gå om drygt 5 min.
Sedan när jag kom hjem till Södertälje så var jag med allen, vi tog en massa snygga ego foton ;D.
(Det kmr några här under<3)
Men nu har hon dragit hem....

Nästa vecka så har jag "tema vecka" som är jätte oplanerad eftersom vi bara har fått reda på måndagens uppgifter.... FAIL!
Aja det går väll bra iaf... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0